web 2.0

maandag 27 mei 2013

Een licht accentje


Lichtreclame is duur. Lichtreclame is lelijk. Lichtreclame past niet bij de uitstraling van mijn zaak. Allemaal fabel. Door moderne lichttechnieken is de lichtreclame van tegenwoordig extreem zuinig en door creatief te combineren met de diverse lichtbronnen is er voor iedereen een passende oplossing te vinden. Zoals het voorbeeld hierboven. Voor 'De Zaak van Geert' in Dongen combineerden we zakelijke, slanke, witte led-letters met vlotte neon-verlichting. Door het te monteren op een zwarte ondergrond paste het perfect in de reeds bestaande huisstijl en bij de architectuur van het pand. Een bijkomstig voordeel is dat beide lichtbronnen zeer zuinig zijn, dus hier hoeft men zich ook geen zorgen te maken om de energierekening.
Laat u niets wijsmaken; lichtreclame is een perfecte manier om uw boodschap uit te dragen en om u te onderscheiden van de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen