web 2.0

dinsdag 2 maart 2010

Een auto als billboard


Autobelettering is één van de meest efficiënte, en goedkoopste vormen van reclame. Een bijkomend voordeel is de hoge attentiewaarde en de enorme hoeveelheid mensen die je boodschap voorbij zien rijden.

De mogelijkheden zijn onbegrensd. Waarom niet de gehele auto inpakken met het voordeel dat de folie de lak beschermd en de auto in zijn geheel een ander, gewenst uiterlijk krijgt? Een mooie, pakkende autobelettering zal je meer aandacht opleveren, en zeker minder kosten dan bijvoorbeeld een advertentiecampagne.

Een mooi voorbeeld van zo'n rijdende reclamezuil is de Fiat 500. Door z'n vormgeving (nu en vroeger) van zichzelf al een opvallende verschijning. Voeg daar een beetje creativiteit aan toe en in een handomdraai is je Fiat 500 omgetoverd in in rijdend visitekaartje. 

Uiteraard is de Fiat niet de enige auto waarop dit mogelijk is. Iedere auto kan worden voorzien van belettering, ongeacht de vorm of de afmeting. Zelfs vrachtwagens zijn geen probleem. The sky is the limit.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen